• Force Components

    Force Components

  • Force Components

    Force Components

  • Force Components

    Force Components

  • Force Components

    Force Components

  • Force Components

    Force Components

Wybierz kategorię
Producent
Towar dnia
Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
Często zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania:

1. Jak dokonywać zamówień.

Składanie zamówień dla klientów indywidualnych (detal) możliwe jest na dwa sposoby.

A) Dokonywanie zamówień bez logowania: Wybieramy interesujący nas produkt i klikamy
w symbol koszyka, produkt trafia do naszego e-koszyka. Ilość produktów w koszyku widoczna jest w górnym panelu zakładek przy zakładce „KOSZYK”. Po kliknięciu w zakładkę „KOSZYK” możemy zrealizować zamówienie klikając „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE” lub kontynuować zakupy klikając „KONTYNUUJ ZAKUPY”. Po dodaniu wszystkich interesujących nas produktów do koszyka klikamy „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”. Gdy zmienialiśmy ilość produktów w koszyku klikamy „PRZELICZ KOSZYK” przed złożeniem zamówienia. W następnym kroku strona poprosi nas
o wybranie sposobu wysyłki, wybieramy jedną z dostępnych opcji. Następnie należy podać dane do wysyłki. W formularzu należy wypełnić wszystkie pola zaznaczone tłustym drukiem. Wpisać ewentualne uwagi do zamówienia. Zaakceptować warunki regulaminu oraz klauzule o ochronie danych osobowych. Na końcu klikamy „WYŚLIJ ZAMÓWIENIE”. Gdy wybraliśmy płatność na konto po kliknięciu „WYŚLIJ ZAMÓWIENIE” pojawi się informacja na jakie konto dokonać płatności i co wpisać w tytule przelewu. Po dokonaniu płatności i zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie realizowana jest wysyłka towaru na podany w zamówieniu adres. Na adres e-mail podany
w formularzu zostanie wysłana do nas informacja o złożeniu zamówienia.
Od tego momentu oczekujemy na Państwa płatność. Po wpłacie realizujemy wysyłkę.

B) Kolejnym sposobem dokonywania zamówień jest zamawianie przez zarejestrowanych klientów. W tym celu przed dokonaniem zamówienia należy zarejestrować się na naszej stronie klikając
w lewym górnym rogu zakładkę „REJESTRACJA”. Po dokonaniu rejestracji należy zalogować się na swoje konto. Gdy jesteśmy zalogowani możemy dodawać produkty do koszyka. Dalszy etap zamówienia odbywa się analogicznie jak w przypadku niezarejestrowanych klientów (patrz punkt A), z tym że nie wypełniamy już podanych przy rejestracji danych do wysyłki chyba, że adres jest inny niż podany przy logowaniu.

Klienci hurtowi (sklepy, serwisy, salony itd) składają zamówienie analogicznie jak klienci detaliczni z tym, że całą procedurę wykonują będąc zalogowanym na swoim indywidualnym koncie hurtowym.

 

2. Formy wysyłki.

 

A) Klienci detaliczni mają do wyboru kuriera lub pocztę polską. Listem poleconym wysyłamy TYLKO MAŁE produkty mieszczące się do koperty.

B) Zamówienia hurtowe realizujemy TYLKO za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub UPS.

 

3. Formy płatności.

 

A) Klienci indywidualni (detal) mają do wyboru dwie formy płatności:

  • przedpłatę na konto podane na stronie po złożeniu zamówienia

  • płatność przy odbiorze kurierowi lub listonoszowi (pobranie).

B) Dla klientów hurtowych oferujemy dwa sposoby płatności:

  • płatność na konto w terminie 3 dni od złożenia zamówienia (termin płatności i nr konta do wpłaty podane na fakturze dołączonej do paczki z towarem)

  • płatność pobraniową (płatne kurierowi przy odbiorze paczki)

 

4. Zwroty i reklamacje.

 

  • Zwrot towaru możliwy jest gdy produkt nie był używany, nie posiada żadnych śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi metkami i akcesoriami
    z pudełka oraz dowodem zakupy (paragon lub faktura).

  • Wszystkie sprzedawane przez nasz sklep produkty objęte są pełną 2 letnią gwarancją producenta od daty sprzedaży. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu (paragon lub faktura). Reklamowany produkt należy odesłać na adres naszego magazyny wraz z dowodem zakupu oraz krótkim opisem wady.

 

5. Zakładanie konta dla klientów hurtowych (sklepy, serwisy, salony itd.)

 

  • Konto hurtowe jest zakładane TYLKO dla osób prowadzonych działalność gospodarczą.
    W tym celu prosimy o kontakt z naszym konsultantem na e-mail: info@force-components.pl lub telefonicznie 533 997 152.

  • Konto hurtowe można założyć na dwa sposoby:

    a) Wysyłając na adres info@force-components.pl dane firmy, NIP, adres do wysyłek, nazwę firmy, dane osoby do kontaktu imię i nazwisko, nr telefonu.

    b) Samodzielnie dokonując rejestracji poprzez formularz dostępny na stronie. Następnie kontaktując się z naszym konsultantem tel 533 997 152 lub
    e-mail info@force-components.pl, który dokona aktywacji konta hurtowego.

 

PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM DOSTĘPNYM NA NASZEJ STRONIE WWW

 

Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
FACEBOOK
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Porównywarka
Wybierz produkty do porównania
Ostatnio oglądane
Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
Aktualna Data: 2017-06-29 05:39
Data Ostatniej Aktualizacji: 11.03.2016
© force-components.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.